FANDOM

Євген Літвинов

Робоче місце Євгена Літвинова. Пояснення див. нижче.

Євген Літвинов — програміст Cradle у Flying Cafe for Semianimals. Один із співзасновників студії.

Коротка біографія Редагувати

Родом із міста Красний Луч Луганської області. Закінчив Cхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даля у 2008 році. У GSC Game World працював над програмною частиною S.T.A.L.K.E.R. Online, але цей проект було закрито. У 2010 році бере участь у створенні Flying Cafe for Semianimals.

Основний фронт робіт Євгена над Cradle — програмування гри, та допоміжних кодів. На дозвіллі пише Flash-ігри.

Робоче місце Редагувати

1 — Робочий записник. Сторінка на фото заповнена формулами для добування куту повороту персонажів у режимі взаємодії з гравцем.

2 — Фрагмент коду, що керує скелетами персонажів.

3 — Ігрова консоль. Текст у вікні демонструє перемикання станів анімацій персонажів.

4 — Вікно з грою у режимі налагодження з виведенням допоміжної інформації (зелений текст).

5 — Еспандер. Доволі корисна річ після плідної діяльності за комп'ютером. :)

6 — Ескіз дівчини-робота.

7 — Список деталей механічного тіла дівчини з їх зображеннями.

8 — Робочий комп'ютер Євгена: процесор Intel Core i3, 4Гб оперативної памяти, відеокарта GeForce GT 240.

9 — Список «гарячих» клавіш для Maya.

10 — Куточок з кавою, де можна зробити перерву та «заправитись» напоєм для поновлення роботи :)

Із сайту ExGSC.com: Редагувати

Робоче місце: Євген Літвинов

Євген Літвинов: Cradle — це виклик, від якого я не зміг відмовитись