FANDOM

Cradle.jpg

Обкладинка гри. Іда та Онґоц.

Іда — один з персонажів гри Cradle. Ми її бачимо вже в роботичному тілі. Вона розповідає герою про зміни у світі, які зробили його таким, яким ми бачимо його у грі. Саме цю дівчину ми бачимо на постерах та обкладинках.

Докладніше Редагувати

Після "пробудження" Іда майже нічого не пам'ятає, і потроху згадує про себе протягом гри. Вона працювала у "Саду Гербер". Завдяки цьому вона знає, які деталі зберігаються у певних павільйонах, що сталося з парком розваг, і як її відремонтувати.

У неї стандартне м-тіло, але його ноги з'єднані, і у ділянці колін це вже ваза, у якій стоять квіти. Через це вона майже не рухається, і зрідка робить жести руками. Це тіло купив дід Батжин, але нейрочип Іди був у Енебіша за вісімнадцять років до подій гри.

Цікаво, що, коли увімкнути Іду з чужим нейрочипом, на її лукскріні видно "шуми", а сам він зеленого кольору. Число на грудях показує 93. Коли ж у м-тіло вставити чип з її особистістю, він набуде синьо-фіалкового кольору, а очі стане чітко видно. Число на грудях зміниться до 74.

Приблизно половина завдань гри обертається довкола здобування деталей для тіла дівчини у павільйонах "Саду Гербер".

Цікаво, що Іда може відчиняти двері павільйонів на відстані, і навіть чути, про що розмовляють Енебіш з Табахою. Ще вона може "зв'язатися" з героєм, але достеменно не відомо, як вона все це робить.

Творці Редагувати

Іда та Анна.jpg

Іда та її голос: Анна Чиж.

В українській та російській версіях гри її озвучила Анна Чиж. У англійській — Джоді Кінгслі (Jodi Kingsley).

Моделлю обличчя стала Любов Жекова.

Ida concept.jpg

Концепт-арт Іди.

У тизері гри Іда розповідає про "панічну атаку".

Спойлер!!! Редагувати

Увага! Не читайте цей розділ, якщо Ви ще не пройшли гру!

Повне ім'я — Іда Маєр. 24 липня 2050 року вона вступала до вишу, де згодом отримала освіту психолога. У той день Іда зустрілася з Марком Дерінґом, і вони вдвох відчули "вавилонський ефект". Пізніше, 15 серпня 2058 року Іда супроводжує групу дітей до "Саду Гербер", де стається вибух десператоксину. Вже тоді дівчина жила в м-тілі, бо її нейрочип виносить з центру зараження Онґоц. Так вона потрапляє до маленького Енебіша. (Схоже, її генокопія якось потрапила до виробників піратської HQ-продукції, бо зовнішність вази для квітів нагадує дівчину, яку можна побачити у фінальному ролику.)

Випадкова вікі