FANDOM

У Cradle дуже простий та мінімалістичний інтерфейс.

Приціл Редагувати

Весь час по центру екрану видно цятку — це приціл. Саме біля нього виводяться повідомлення "Додано нове завдання", "Гру збережено", а також підказка щодо квесту, яка викликається натисканням клавіші Tab.

У прицілу є чотири видозміни. З ними можна ознайомитись під час режиму навчання. Інтерфейс у навчанні.png
1. "Око". Читати текст.

2. "Дужки". Взяти чи покласти предмет.

3. "Приціл". Застосувати один предмет до іншого.

4. "Діалогова хмаринка". Поговорити з персонажем.

Бічні повідомлення Редагувати

У правому нижньому куті виводяться деякі сюжетні повідомлення, а також попередження про неможливість взаємодії з об'єктом. Вони з'являються у віконечку з рамкою і темним тлом. Так, перше таке повідомлення можна побачити після "пробудження", коли камера спрямовується на стіл: "Це моя записка". Поява цього тексту супроводжує отримання завдання "Записка". При спробі покласти в інвентар непотрібний предмет, наприклад, чайник, виникає повідомлення "Це мені не знадобиться.". Коли спробувати здійснити взаємодію двох предметів, яка не передбачена грою, виведеться "Ні, не підходить.".

Інвентар Редагувати

У інвентар можна покласти щонайбільше сім предметів. Зазвичай його не можна побачити — він з'являється на екрані буквально на одну секунду, коли якусь річ додано до інвентарю. Щоб вибрати потрібний об'єкт із інвентаря, слід натиснути клавішу E, і обрати її кліком миші.

Випадкова вікі