FANDOM

Отруйні некрасиві утриманці…Енебіш
Аутсайдери — люди з низьким HQ, внаслідок чого пасій, який вони виробляють, містить більше "гіркого" компоненту, ніж "солодкого". Через це у них всередині міг раптово утворитися десператоксин, який вибухав, і забруднював великі території. Приклад трагічних наслідків — "Сад Гербер".
Їх по-різному називали — "нижчий клас", або "некрасиві люди". «Захистимо суспільство від емоцій некрасивих людей.»Іда
Їх назвали спортивним терміном, який означає учасників змагань, що вже не мають жодного шансу перемогти. У суспільстві, де виміряли красу, ще не було втрачене співчуття, тому, наприклад, дітей з низьким HQ могли усиновити красиві люди. У журналах друкували поради, "як зменшити енерговитрати м-тіла", а у найцікавіших представників брали інтерв'ю.

Через постійний ризик вибуху аутсайдери зазвичай селилися подалі від міст. Крім цього, через малу кількість "солодкого пасію", що вони виробляли, аутсайдери не могли придбати пальне для м-тіла. Їм видавали "допомогу при поганій спадковості", і це виснажувало Фонд Порятунку. Як рішення, було запропоновано програму гібернації некрасивих. Люди, а, точніше, їхні нейрочипи, зберігалися у спеціальних банках. У комірки з чипами часто клали фітокопії.

Табаха називає себе "старим нещасним аутсайдером", і небезпідставно: його HQ рівний всього лише 32.