FANDOM

Десператоксин — речовина, яка спричинила появу вірусу безпліддя. Вона утворюється із "гіркого пасію". Внаслідок вибухів епідемія поширилась по всьому світу, не в останню чергу через аутсайдерів. Вважається, що на зараженій території неможливе не лише існування живих організмів, але й робота механізмів.

Вільний десператоксин Редагувати

У вільному стані ця речовина виглядає як чорний клубок непрозорої субстанції. Він рухається невисоко над землею, і не здатен пересуватися у вертикальній площині. Від "дотику" такого клубка екран сильно темніє. Малий Енебіш писав, що від удару кинутою палицею вони розлітаються нанівець. Водночас, хлопчик записав, що Табаха не бачив ніяких "клубків".

Цікаво, що, коли знищити такий клубок, можна на мить побачити силует людини — чоловіка або жінки. Можливо, саме через це на значку досягнення "Ліквідатор" зображено чоловічка.

Ліквідатор досягнення Ліквідатор
Знищити 50 "чорних клубків"

Це досягнення має справний лічильник, тому його можна здобувати поступово, на відміну від досягнень "Вавілонянин" та "Кваліфікований співробітник", тексти для яких треба прочитати за один сеанс гри.

Як не дивно, але чорні клубки видають звуки під час наближення до гравця.

Наслідки вибухів Редагувати

Аномальна зона, що утворюється після вибуху, завжди має форму сфери. Такі зони називають "центрами зараження". За 140 метрів від точки викиду встановлюють попереджувальні знаки. Людям небезпечно рухатись далі до центру, тому що робота нервової системи блокується, що призводить до втрати свідомості. Це стосується і м-тіл: Табаха одного разу спробував нарвати квітів на клумбах "Саду Гербер", знепритомнів, і лише Енебіш зміг його витягти на більш безпечну територію. На відстані 100 метрів від точки вибуху ставлять огорожу. Саме такі заходи перестороги можна відвідати біля парку розваг.

Через надмірну концентрацію отрути люди, які потрапили під викид частинок, гинуть одразу, або в перший же день після катастрофи. Якщо ці люди були у механічних, а не органічних тілах, то їхнім нейрокопіям завдається непоправна шкода. У радіусі трьох кілометрів від центру зараження заборонено оселятися для постійного проживання (принаймні, у Монголії). За межею 150-метрової відстані дозволено короткочасне перебування, наприклад, у човнику, що рухається.