FANDOM

Модуль дихання

Це завдання розпочинається після виходу із павільйону "Нескінченні піски". Із модулем дихання в руках, перед гравцем ставиться така мета:

Відновіть Іді дихання, щоб вона змогла зосередитися на спогадах.
Ціль №1: Знайдіть спосіб покинути територію комплексу.

Спершу треба спуститися вниз, на землю. Для цього павільйон має гірку. Ступивши на землю, слід знову остерігатись чорних клубків. Також стане помітно, що небо змінилось, і час доби тепер "полудень". Зміниться освітлення, і тіні інакше лягатимуть на землю та об'єкти.

Сад Гербер повністю огороджено високим парканом. Як же вийти звідти? Біля входу під купол, серед клумб, лежить округла металева конструкція червоного кольору зі стільцями на ній. Це так званий "хувер", літаюча платформа, на якій відвідувачів Саду привозили від зупинки човника. Треба вибратися на платформу, і клікнути по сірому стільцю. (Власне, тут помилитися не можна. Інтерактивний лише один сірий стілець, і взаємодіяти з ним можна, навіть стоячи на землі.)

Енебіш сяде на стілець, а перед ним буде панель керування хувером. Після натискання на центральну кнопку двигун заведеться, платформа підніметься, і займе свою традиційну позицію на маршруті, для руху по якому вона запрограмована. Підсвічуватимуться кнопки "увімк./вимк." та "ліворуч". Саме кнопку руху в лівий бік треба натиснути.

Хувер полетить до зупинки транспорту, і зруйнує огорожу на своєму шляху. У кінці маршруту платформа зупиниться, кнопки керування знову підсвітяться, і треба буде клікнути по "увімк./вимк.", внаслідок чого хувер опуститься, а гравець встане зі стільця.

Ціль №2: Під’єднайте модуль дихання до Іди.

Час повертатися до юрти. Треба звернутися до Іди, і вона розповість, як підключити модуль (за умови, що він буде в інвентарі). Після виходу з режиму діалогу вона стає фізичним тілом, з яким можна виконувати маніпуляції. Треба зняти нагрудну пластину, та встановити модуль дихання на його місце.

Важливо: після цього не можна встановити нагрудну пластину на місце аж до завершення цього завдання.

Ціль №3: Поговоріть з Ідою.

Іда віддячить за можливість знову дихати, а далі з нею відбудеться розмова про аутсайдерів та розбитий лікскрін. Після завершення діалогу гра зберігається, і почнеться завдання "Машиніст".