FANDOM

Відьма до релізу.jpg

Скріншот-ілюстрація. (Його зроблено до релізу гри.)

Кубики — структурні частини віртуальної ігрової реальності у павільйонах.

Іда розповідає, що там зберігались деталі до м-тіл, і, граючи з кубиками у "Саду Гербер", треба буде добувати нові частини для тіла дівчини.

Гра Редагувати

У віртуальній реальності треба кидати кубики у потік, який нестиме їх вгору, де вони збираються у сфері. Їх можна вийняти звідти. Можна створювати горизонтальні платформи, можна будувати "сходинки" та інше самому. Іноді прилітатиме відьма та підриватиме куби.

Більше у статті Гра з кубиками.

Типи кубиків Редагувати

Різновиди кубів
Забарвлення Функція На скріншоті-ілюстрації
Основний колір Їх найбільше, тому вони формують "будівлю" у віртуальній реальності. Куби зеленого кольору.
Потрібний колір На їхніх гранях намальована квітка. Ці кубики необхідно кидати у потік. Для проходження завдання у сфері має набратись 30 таких кубів. Жовті кубики з малюнком квітки.
Червоний колір Ці кубики призначені для вибухів, які розбивають сірі "броньовані" кубики. Червоні.
Білий колір Додавши до такого кубик "потрібного" кольору, отримаємо горизонтальну платформу з нових кубиків основного та потрібного кольорів. Завжди білі.
Сірий колір Додавши до такого кубик "потрібного" кольору, отримаємо багато "броньованих" кубиків. Один сірий куб.
Сірого кольору з квадратиками. Насправді це кубики "основного" кольору, але якначе вкриті шкаралупою. Щоб її зламати, треба клікати по них лівою чи правою кнопкою миші. Знадобиться по чотири кліки на кожен куб. Їх не можна вийняти і покласти у інвентар. Сірий з квадратиками кубик біля червоного.

Дізнатися, який колір буде "основним", а який — "потрібним", можна, якщо подивитися на логотип павільйону. Напис виконано однією барвою. Кубики такого кольору і будуть "основними". Так, у павільйоні "Нескінченні піски", логотип якого намальовано жовтим, жовті кубики створюють основні поверхні, а збирати треба сині. На скріншоті-ілюстрації до цієї статті показано павільйон "Магічні озера". (Подивитись логотип.)

Взаємодія Редагувати

Один куб співставний за розміром з "тілом" ігрового персонажа, тому що через дірку розміром у один куб можна провалитись униз. Віртуальний гравець зростом у два кубики.

Кубики виймаються з будови натисканням лівої кнопки миші, і кладуться в інвентар натисканням клавіші Е. Якщо по кубику клікнути правою кнопкою миші, то він упаде вниз, і зменшиться приблизно у 5 разів у порівнянні зі згрупованими кубами. На скріншоті-ілюстрації таких зменшених елементів: 12 зелених, 1 білий, 2 жовтих, 2 червоних. Такі "вільні кубики" може змести вниз вихор, який виникає від переривання потоку.

Кубики кидаються кліком правої кнопки миші. Якщо у інвентарі декілька кубів, то, затиснувши праву кнопку миші, можна кинути їх підряд.

Якщо куб "у руках", то клацання лівою кнопкою спричинить його "застосування" до обраного куба, чи його розміщення у обраному місці. Якщо ж нічого не виділено (персонаж надто далеко), то кубик випаде "з рук".

Випадкова вікі