FANDOM

Ліжко

У юрті є два ліжка. Те, що призначене Енебішу, має мереживну фіранку. Подушки заховані, на відміну від ліжка Батжина, а ще тут лежить примірник журналу "Довкола всього", а саме: стаття "Нерозривний зв'язок".

Ліжко інтерактивне: якщо клацнути по ньому лівою кнопкою миші, то герой ляже на нього, засне, і побачить короткий сон. (Той самий сон, який згадується у записах на планшеті.)

Сни Енебіша Редагувати

Вони зроблені як короткі відеоролики, тривалістю, в середньому, 16 секунд. Кожен починається з показу щільного ряду вікон. Але, можливо, це зовсім не стіна хмарочоса, а щось інше.

Кожен ролик супроводжує своя коротенька музична композиція, яка має власну назву. Всі вони увійшли в альбом "Атмосфери" саундтреку Cradle. Якщо співставити порядок усіх файлів у альбомі, то можна зробити висновок, що сни потрібно переглядати на наступних етапах гри:

  • перший — на початку гри;
  • другий — безпосередньо перед годівлею Онґоца;
  • третій — перед виконанням завдання "Відображення";
  • четвертий — до або після "Магічних озер";
  • п'ятий — одразу після квесту "Напуття".

Перший сон Редагувати

Музика до нього називається "Дзеркальна стіна". Видно хмарочос, вдалині — ще один.

Другий сон Редагувати

Його супроводжує композиція під назвою "Повітряний потік". Декілька транспортних засобів летять на тлі футуристичних будівель.

Третій сон Редагувати

"Женева". Під калатання дзвону демонструють старовинний годинник на, мабуть, ратуші, серед скляно-бетонного оточення.

Четвертий сон Редагувати

"Листя". Камера скеровує погляд на гілки деревця. На них є листя, воно зеленого кольору, ціле, на вигляд здорове, блискуче, без пилу.

П'ятий сон Редагувати

Його було названо "Посиденьки". Він найбільше насичений деталями: на, очевидно, столі лежать два записники на спіралі, на них — кубик Рубика, одна грань якого червоного кольору, поруч стоять білі чашка на блюдці. Наступна сцена: у фужері з соломинкою і кружальцем лимона зеленкуватий напій, на тлі помітно суцвіття червоних квіточок. За фужером щось лежить, але через розмиття не можна зрозуміти, що саме. Можна вловити ледь помітний рух.

Галерея дорелізних скріншотів Редагувати