FANDOM

Історія Редагувати

Нейрочип Іди 1

Коли я дивлюсь на плакат над моїм ліжком, чомусь згадую свої іграшки. У дитинстві, коли мені було років п'ять, я мав улюблену іграшку — дивну, космічну валізку. Її десь знайшов Онґоц і приніс мені.
Коли Енебіш був дитиною, ручний беркут його тата приніс річ невідомого призначення, яка стала іграшкою маленького хлопчика.
Потім я побачив у полі чорні клубки, злякався їх і чогось сховав свої іграшки у сховок.
Але вже дорослий герой не може відшукати маленьку скриньку. Це доведеться робити гравцеві, виконуючи завдання "Улюблена іграшка".

Опис Редагувати

Нейрочип Іди іконка
Предмет лежить у сховку. Після того, як персонаж "візьме у руки" нейрочип, з'явиться повідомлення "Валізка... Така ж, як на плакаті.". Слід принести нейрочип до юрти і вставити у головний слот м-тіла Іди. Після увімкнення Іда одразу запитає: "Звідки у вас мій нейрочип?".

Відділ для зберігання нейрокопії, якраз там, де заводська наліпка, пошкоджений. Невідомо, скільки саме часу нейрочип пролежав у сфері зараження, але нанесена йому шкода відчутна: у діалогах під час завдання "Погані новини" помітно, що розумова діяльність Іди порушується.