FANDOM

Цей текст є уривком статті у журналі. У ній мова йдеться про одну цікаву теорію відкриття пасію, і опосередковано він пояснює морфофобію.

ДеРедагувати

Некрасиві діти Всесвіту

Основні орієнтири для знаходження тексту.

Щоб відшукати цей текст, слід вийти через хвіртку, і прямувати до могили дідуся Батжина. У цьому напрямку доведеться пройти досить багато — за третю транспортну опору, якщо рахувати від зупинки човника. На шляху має трапитись гайок дерев. Біля найвіддаленішої групи, між чималими каменями, лежить вирвана сторінка.

ТекстРедагувати

«Некрасиві діти Всесвіту»

Так називалася одна фантастична теорія. У ній ішлося про те, що десь у закутках фізики існує механізм, що перешкоджає утворенню у Всесвіті геометричних тіл певних форм і пропорцій. Відсіювальний механізм. Своєрідний фейс-контроль, що проявляється на будь-яких масштабах — від молекули до галактики.

Ніби все, що навколо нас, виникло й існує тому, що успішно пройшло цей відбір. Споконвік природа «благословляла» існування «вдалих» форм і не дозволяла виникнути тим, що не відповідали якимось її «гармонійним стандартам».

Механізм справно працював тисячоліттями, доки одного разу не виявилося, що одна з раніше схвалених форм перестала відповідати стандарту. Природа, що ніжно любила своє творіння, раптом побачила, що воно потворне. І тоді ніжність змінилась огидою. У надрах Всесвіту став набирати сили заряд відторгнення дивної, «неправильної» форми.

Цією неправильною формою була людина. Тобто, ми з вами. Тисячі років назад природа помітила в нас чужорідну деталь, котра дисгармоніювала зі загальною формою тіла. Як дитина, від якої відмовились, ми вже тоді мали бути знищені природними механізмами, але цього не сталося.

Пристосувавшись до життя у немилості, ми з часом посилювали внутрішнє всесвітнє обурення, навіть не підозрюючи про це. Невідомо, коли обурення знайшло б вихід назовні, якби ми випадково не випустили його самі, породивши на світ речовину під назвою пасій.

ДосягненняРедагувати

Напівтварина досягнення Напівтварина
Знайти текст про дітей Всесвіту

За прочитання цього тексту дається досягнення "Напівтварина".

Його назва — "Semianimal" — є посиланням до розробника: Flying Cafe for Semianimals.