FANDOM

Endless sands
Сьомий павільйон у "Саду Гербер" називається "Нескінченні піски". У ньому зберігається модуль дихання.

Розташування Редагувати

Знайти його можна праворуч від адміністративних будівель парку розваг. Він розташований на висоті, і до нього треба дістатися ліфтом. Після гри можна спуститися по гірці.

Під час гри Редагувати

Цей павільйон є своєрідною алюзією на пустелю, тому його основним кольором, як видно з логотипу, є жовтий. Колір обмежувальних стін — гірчичний. Потік, як завжди, піднімається знизу вгору, він розташований у геометричному центрі віртуальної реальності. У сфері, оповитій блакитним туманом, треба зібрати тридцять блакитних кубиків. Також тут можна знайти білі кубики, і, зрідка — червоні, але не буде потреби використовувати вибухові куби за призначенням.

Відьма у цьому павільйоні підриває кубики. Вони зменшуються, і можуть бути зметені вихором.

Архітектура Редагувати

Нескінченні піски 1

Типовий вигляд будівлі з кубиків у "Нескінченних пісках".

Біля обмежувальних стін кубики зібрані вертикально у два шари, по всій доступній для них висоті. У горизонтальній площині вони формують шість поверхонь, одна над одною. Ближче до потоку в них бракуватиме кубиків. Ці ділянки перші будуть пошкоджуватися вихором, тому доцільно саме там формувати платформи з активованих білих кубів.

Так як це перший павільйон, у якому нам доведеться грати з кубиками, то, фактично, він є ознайомчим, і його не дуже складно пройти.

Саме скріншот, зроблений у "Нескінченних пісках", став обкладинкою альбому "Павільйони" із саундтреку Cradle.

Pavilions cover