FANDOM

Більше інформації стане відомо після релізу гри.
Онґоц 1.jpg

Онґоц на передрелізному скріншоті.

У Онґоца дуже потужні лапи. Він слухав мого батька і допомагав йому полювати на зайців.
Онґоц — ручний беркут батька Енебіша. Самому головному герою двадцять три роки, а, отже, птахові ще більше.

ОписРедагувати

Коли Енебішу було приблизно п'ять років, Онґоц приніс невідомий предмет. Ця річ стала іграшкою хлопчика. Цікаво, що генометр не вимірює "показника краси" беркута.

У птаха є два жилети, які Енебіш міняє: один — прозорий, другий — теплий. У записці до Табахи сказано, що Онґоца треба переодягнути, бо інакше "він занедужає".

Завдання Редагувати

Нагодувати беркута — друге завдання гри. Для нього слід приготувати особливу страву з рослинних інгредієнтів. У подвір'ї перед юртою у птаха є своє сідало, де передбачене місце для миски зі стравою.

Третім завданням у грі є "переодягнути Онґоца". Своєрідний "бронежилет" на грудях беркута містить підказку, необхідну для подальшого проходження гри.

Анімація Редагувати

Над анімацією птаха працював Роман Малінкін. Для інтерв'ю сайту exgsc.com він надав наступні зображення.

Крім того, що Онґоц дуже реалістично літає, він колупатиме дзьобом "неправильний" жилет, а потім, щоб не заважати одягати інший, підніме крила.

Випадкова вікі