FANDOM

Пасій 433Ps — хімічний елемент, який було відкрито після поєднання нейрокопії з генокопією. Його проста речовина, що складається з двох ізомерів, утворюється в синхронізаторі, якщо людина відчуває будь-які емоції. Тому його назвали "речовиною із хвилювань".

...загадкова прозора речовина є сумішшю двох її ізомерів — двох речовин із зовсім різними властивостями.

Перший ізомер при виділенні з загальної суміші набував фіолетового світіння і приємного солодкого запаху, тому й отримав назву «солодкий елемент». Другий ізомер виявився в’язкою, чорною рідиною з огидним запахом і був названий «гірким елементом».

Співвідношення компонентів залежить від HQ: відсоток солодкого пасію дорівнює коефіцієнту спадковості. Якщо у суміші гіркого компоненту більше, ніж 70 %, то очищення від нього "солодкої" складової вважається нерентабельним.

Солодкий пасій Редагувати

Спочатку обидва ізомери мали суто наукову цінність. Все змінилося, коли з'ясувалося, що лише солодкий пасій може зупинити вірус безпліддя. Солодкий пасій став головною цінністю для всіх... І це спричинило поділ суспільства на "красивих" та "некрасивих". Цю речовину можна було виміняти на гроші, так звані "юніти". 25 липня 2076 року курс солодкого пасію був рівним "903 юніти за грам". У свою чергу, за юніти купується пальне для м-тіла.

У рамках проекту "Повернення" з усього людства планувалося зібрати чотири мегатони солодкого пасію для боротьби з вірусом.

Гіркий пасій Редагувати

Чорна рідина з огидним запахом — лихозвісний гіркий пасій. Його небезпека в тому, що при накопиченні його у кількості понад 31 грам він раптово перетворюється в десператоксин, вибухає, і заражає чимало землі. Це було встановлено дослідженнями Гельмунта Коха... Але вже після Кельнської катастрофи 25 липня 2050 року.