FANDOM

Більше інформації стане відомо після релізу гри.
Gerbera garden.jpg

«Сад Гербер» — парк розваг у Монголії, неподалік від юрти Енебіша. З ним пов'язані всі дійові особи Cradle: Табаха возив сюди відвідувачів на човнику, Іда працювала тут, а Енебіш провів все життя поруч, і дуже хотів там побувати.

Архітектура Редагувати

Парк здалеку виглядає як купол червоного кольору, який накриває собою павільйони. Взагалі, червоний колір часто повторюється в його оформленні. На даху є невеликий вітряк, який, очевидно, виробляє електрику для комплексу. Клумби з герберами є обабіч маршруту хувера до зупинки човника — від неї, і аж до входу. Довкола купола прив'язано на довгих мотузках численні повітряні кульки блакитного та червоного кольорів.

Павільйони розташовано по колу, гірки-спуски спрямовані до центру за принципом променевої симетрії. Всього їх десять, вони пронумеровані по порядку за годинниковою стрілкою: №1 — ліворуч від центрального входу, №10 — праворуч. Крім них, у парку є також пункти керування, будка для дзеркального трансферу, сцена, тощо.

Поточний стан Редагувати

Іда розповідає, що у «Саду Гербер» 15 серпня 2058 року вибухнув десператоксин, через що його було закрито. Комплекс обнесли парканом, довкола поставили попереджувальні знаки про забруднення отрутою, а у радіусі трьох кілометрів заборонили постійне проживання. Проте, там досі є електрика, а частини м-тіл зберігаються і по сьогодні.

У дитячих нотатках Енебіша згадуються "чорні клубки". Вони раптово виникають, та через деяких час лускають. Зона їхнього утворення — якраз та територія, що узята в кільце знаками про забруднення десператоксином.

Випадкова вікі