FANDOM

ПодробиціРедагувати

Фітокопії

Неліквідні фітокопії у вазі в юрті.

Це живі квіти, упаковані особливим чином для тривалого зберігання. У спеціальному приладі, який називається фітокопір, квітка піддається обробці низькою температурою, та оточується спеціальною обкладинкою. Водночас, цей процес називається "оцифровкою". У кутку обкладинки вказується HQ рослини. Для того, щоб поставити фітокопію у вазу, до обкладинки приєднується напівгнучкий дріт.

Формат обкладинок, які використовував Енебіш — P3. Основним виробником продукції для фітокопіювання виступає компанія Charm Store production.

Попит у суспільствіРедагувати

Через невисоку ціну та малий розмір фітокопії стали найпоширенішими HQ-прикрасами. Їх могли купити навіть аутсайдери. Для них красива фітокопія могла стати найціннішим у житті, і вони воліли покласти її у комірку для гібернації.

Оскільки копіювання ДНК стало поширеною та недорогою технологією, що спричинило появу піратських HQ-прикрас, то престижна фітокопія повинна мати ще й маркер автентичності.

Більшість замовлень, які надходили Енебішу, були на квіти з коефіцієнтом спадковості <60. Шансів продати фітокопію з HQ-нижче 35 майже немає, тому існували пункти прийому некрасивих фітокопій.

ПриміткиРедагувати

Так як фітокопіювання є основним заняттям героя, то було створено смайлик та користувацьке тло на цю тему.

Phytocopying background

Цікаво, що на сайті flying-cafe.com до його оновлення поруч із формою для швидкого зв'язку було зображення фітокопії: гербера червоного кольору з HQ=92.